The Last Man on Planet Earth
فیلم آخرین مرد روی کرهٔ زمین
در جریان جنگ با افغانستان، سلاحی به نام بمب آیی استفاده شد که منجر به کشته شدن ۹۷ درصد مردان جهان شد. زنان زمین تصمیم گرفتند مردان را از جامعه منع کنند چون آنان بسیار خشونتآمیز بودند. بیست سال بعد، دانشمند هپ چیس برای آیندهٔ گونه، آزمایشی برای شبیهسازی یک مرد جدید انجام میدهد که او را آدم مینامد. زمانی که آدم به بلوغ میرسد به زودی از اف بی آی فرار میکند و با گروههای کوچک وافراد باقیماندهٔ مردان مخفی میشود.