1947 yilinda Hindistan ve Pakistan sehirlerinin haritalari cizilirken Paglapur köyünün iki ulusa da dahil olmamasi bir ihmal olarak kalir. Alti on yili gecerse Paglapur izole olur ve yardima muhtaç hale gelir. Mahalle sakinleri yardim ister ama haritadan ciktikleri icin kimse Paglapur’u egemenlikleri olarak kabul etmek istemez. Köylüler medya dikkati cekip Paglapur’a kabul ve yardim elde etmek icin harekete gecerler.